Besti - Ben De İsterdim Şarkı Sözleri
10 cevapsız arama
"kapındayım"
from now on, istemiyorum arama
farkındayım
çok acemisin aşka
yok tabi benden başka
yara kapanmıycak aklında asla
ama zor geliyor sana benle anlaşmak
istiyorsan barışmak
ben de isterdim
haklısın inan bana
kaysaydı avcumdan
benim gibi bi' fırsat
ben de isterdim
haklısın inan bana
my love eğer olsaydım
senin gibi bi korkak
ben de isterdim
istediğini hep yaptım
dizler üstünde bir köle
saçmalıklarından bıktım
bilmiyorsun ne istediğini de
hem misafir uykusuz gecene
hem ne var bi yudum su bana hem de ne bi
garanti var gitmeyeceğine
sabahına
ama zor geliyo sana benle anlaşmak
istiyorsan barışmak
haklısın inan bana
kaysaydı avcumdan
benim gibi bi fırsat
ben de isterdim
haklısın inan bana
my love eğer olsaydım
senin gibi bi korkak
ben de isterdim
💔 “Sevdim ama yetmedim…”
🖤 Bir taraf hep veren, diğer taraf hep kaçan…
😶🌫️ 10 cevapsız arama, bir “kapındayım” ve bitmeyen gurur savaşı
🔥 Aşk mı bu yoksa tek taraflı bir çöküş mü?
“Ben de isterdim…” ama herkesin gücü aynı değil…
💭 Bu şarkı ne anlatıyor?
Şarkı, tek taraflı emek verilen, dengesiz bir ilişkiyi anlatıyor. Bir taraf sürekli çabalıyor, affediyor, bekliyor; diğer taraf ise kararsız, korkak ve ilişkiyi taşıyamayan biri.
Anlatıcı, aslında karşı tarafı suçlarken bile içinde bir kırgınlık ve hayal kırıklığı taşıyor. “Ben de isterdim” tekrarları, karşı taraf gibi duygusuz ya da korkak olabilmeyi bile dileyecek kadar yorulmuş bir ruh halini gösteriyor.
Sonuç olarak şarkı:
💔 Tükenen sabır
💔 Karşılıksız emek
💔 Ve bitmeyen “keşke” duygusu üzerine kurulmuş bir ayrılık hikâyesi anlatıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder
👉 Şarkıyı beğendin mi? Sözleri sana neler hissettirdi? Hemen yorumunu ekle, senin cümlen belki de başka bir dinleyiciye ilham olacak!
Şarkı hakkında yorumlarını yaz ve bu müzik deneyimine sen de ortak ol.