Besti - Ben De İsterdim Şarkı Sözleri

Besti - Ben De İsterdim Şarkı Sözleri


10 cevapsız arama

"kapındayım"

from now on, istemiyorum arama

farkındayım

çok acemisin aşka

yok tabi benden başka 

yara kapanmıycak aklında asla


ama zor geliyor sana benle anlaşmak

istiyorsan barışmak


ben de isterdim 


haklısın inan bana

kaysaydı avcumdan

benim gibi bi' fırsat

ben de isterdim 

haklısın inan bana

my love eğer olsaydım

senin gibi bi korkak

ben de isterdim 


istediğini hep yaptım

dizler üstünde bir köle

saçmalıklarından bıktım

bilmiyorsun ne istediğini de

hem misafir uykusuz gecene

hem ne var bi yudum su bana hem de ne bi

garanti var gitmeyeceğine

sabahına


ama zor geliyo sana benle anlaşmak

istiyorsan barışmak


haklısın inan bana

kaysaydı avcumdan

benim gibi bi fırsat

ben de isterdim 

haklısın inan bana

my love eğer olsaydım

senin gibi bi korkak

ben de isterdim


💔 “Sevdim ama yetmedim…”
🖤 Bir taraf hep veren, diğer taraf hep kaçan…
😶‍🌫️ 10 cevapsız arama, bir “kapındayım” ve bitmeyen gurur savaşı
🔥 Aşk mı bu yoksa tek taraflı bir çöküş mü?

“Ben de isterdim…” ama herkesin gücü aynı değil…


💭 Bu şarkı ne anlatıyor?

Şarkı, tek taraflı emek verilen, dengesiz bir ilişkiyi anlatıyor. Bir taraf sürekli çabalıyor, affediyor, bekliyor; diğer taraf ise kararsız, korkak ve ilişkiyi taşıyamayan biri.

Anlatıcı, aslında karşı tarafı suçlarken bile içinde bir kırgınlık ve hayal kırıklığı taşıyor. “Ben de isterdim” tekrarları, karşı taraf gibi duygusuz ya da korkak olabilmeyi bile dileyecek kadar yorulmuş bir ruh halini gösteriyor.

Sonuç olarak şarkı:
💔 Tükenen sabır
💔 Karşılıksız emek
💔 Ve bitmeyen “keşke” duygusu üzerine kurulmuş bir ayrılık hikâyesi anlatıyor.

Ben De İsterdim
Besti

Yorumlar