Şımarık bir aşkın tam ortasında, hem kırgın hem de güçlü bir ses… 💔✨
Derya Uluğ burada aslında “sevdim ama ezilmedim” diyor.
Bir yanda “sürün dedi bi de ah bile bile” derken içindeki kırılmayı döküyor, diğer yanda “ben şımarık insanları sevmem” diyerek çizgisini net çekiyor.
Ama işin en vurucu tarafı şu:
Ne kadar reddetse de, karşı tarafın “belki de aşık olacak gibisin” hissi hâlâ havada…
Derya Uluğ – Şımarık 🎧
Gururla aşkın birbirine çarptığı yerden…
Yorumlar
Yorum Gönder
👉 Şarkıyı beğendin mi? Sözleri sana neler hissettirdi? Hemen yorumunu ekle, senin cümlen belki de başka bir dinleyiciye ilham olacak!
Şarkı hakkında yorumlarını yaz ve bu müzik deneyimine sen de ortak ol.