Tefo & Seko - Yaşama Sebebimsin Şarkı Sözleri
Nakarat:
Yaşama sebebimsin bu aşk olur hikaye
Gördüm seni göreli
Kaybettim ben kendimi
Çıkmaz oldun aklımdan
Büyülendim görünce
Gördüm seni göreli
Kaybettim ben kendimi
Tanıştırıyım kendisi en güzel yaram olur
Bizi görenler diyoki doğuştan yaralıdır
Çiçekler bizle açar biz yoksak bak oda kurur
Kaderimiz silinmese nolur zaten karalıdır
Güller koptu dikenleri kaldı elimde
Hayat bi tecrübeydi hayatım hep dolu arbede
Hislerim yoktu benim daha önce değiştirdin beni
İnanki ben bile inanmadım o an kendime
Kazandığım en güzel yenilgimsin
Bu dünya sizin olsun bak sen benimsin
Yaşamaya tutundum ben yani sana çünkü
Bu karanlık dünyadaki tek rengimsin
Nakarat:
Yaşama sebebimsin bu aşk olur hikaye
Gördüm seni göreli
Kaybettim ben kendimi
Çıkmaz oldun aklımdan
Büyülendim görünce
Gördüm seni göreli
Kaybettim ben kendimi
Yaşamak denir buna kısaca yani sana
Bi aşka düşmüşüm ben oda sensin anlasana
Bi şiir gibi gözlerin okurum seni inan
Hayatın ta gerçeğisin geri kalan herşey yalan
Bıraktın iz hoş oldu birazda ters köşeydi
Duyanlar dedi nasıl olur çok garip bişeydi
Seninle buldum kaybedemem benim tek neşemdin
Beni benden alan bu hayattaki tek kişiydin
İnanmak istemedim elvedalara
Kavuşmak için gittik ayrılıklara
Senden önce alışkın değildim ki ben zaten
Sensin kalbimdeki en güzel yara
💔✨ Yaşama Sebebimsin – Tefo & Seko
Aklımda sen, kalbimde sen…
Bir bakışınla kayboldum, geri dönemiyorum 😵💫💘
Bu aşk mı, yoksa en tatlı yenilgim mi? 🥀🔥
Sensiz her şey eksik, sen varken dünya fazla güzel 🌍✨
“Gördüm seni göreli, kaybettim ben kendimi…” 😶🌫️💫
Bir bakışla başlayan hikaye, bir ömre sığmıyor artık…
📌 Bu şarkı ne anlatıyor?
Şarkı, birine duyulan yoğun aşkın insanı nasıl değiştirdiğini anlatıyor. Aşık olan kişi, karşısındaki insanı “yaşama sebebi” gibi görmeye başlıyor. Onu gördüğü andan itibaren kendini kaybediyor, hayatın merkezine o kişiyi koyuyor. Aşk hem büyüleyici hem de yıpratıcı bir hale geliyor.
🎧 Şarkının anlamı
“Yaşama Sebebimsin”, takıntıya yakın güçlü bir aşkı anlatır.
Sevilen kişi, hem mutluluk kaynağı hem de acının sebebidir. Aşk öyle derin yaşanır ki kişi kendini unutup tamamen karşısındakine bağlanır. Bu yüzden şarkı hem romantik hem de biraz hüzünlü bir bağımlılık hissi taşır 💔✨
Yorumlar
Yorum Gönder
👉 Şarkıyı beğendin mi? Sözleri sana neler hissettirdi? Hemen yorumunu ekle, senin cümlen belki de başka bir dinleyiciye ilham olacak!
Şarkı hakkında yorumlarını yaz ve bu müzik deneyimine sen de ortak ol.